Sinterklaas met de kids en oppassen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Clair Praag - WaarBenJij.nu Sinterklaas met de kids en oppassen - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Clair Praag - WaarBenJij.nu

Sinterklaas met de kids en oppassen

Door: clairtjuh1987

Blijf op de hoogte en volg Clair

03 December 2010 | Curaçao, Curaçao

Vandaag moest ik gewoon werken. Om 06:45 uur ging me wekker al en om 08:00 uur was ik op me werk. Vandaag hoefde ik maar tot 13:00 uur want 's middags was er voor de kinderen Sinterklaas wat georganiseerd werd door het KDV bij de jachthaven. Ik moest natuurlijk wel werken maar keek er erg naar uit.

Toen ik vanmorgen op me werk verscheen vroeg iedereen gelijk hoe het was en hoe het kwam dat ik er gisteren niet al gewoon was. Nadat ik alles had verteld ging ik aan het werk. Het was zo 13:00 uur en de kinderen werden langzaam allemaal opgehaald. Om 13:30 uur was het laatste kind weg. Met zijn alle redden we richting de jachthaven om het een en ander te versieren. Om 15:30 uur zouden de ouders met kinderen komen en om 16:00 uur was het tijd voor de Sint en zijn Pieten. De kinderen waren erg hieper vanmorgen en ik was ook best wel zenuwachtig.

Binnen een half uur was alles versierd en was het wachten op de ouders. De ouders waren allemaal wat laat dus we hadden de Sint al gebeld dat hij later moest komen. Er waren inmiddels wel al mannen aangekomen met trommels die liedjes voor ons speelde. Er heerste een gezellige zweer alleen was het weer erg jammer van het weer. Want op het moment dat de Sint met zijn Pieten aan kwam varen begon het te regen. Maar de kinderen vonden dat helemaal niet erg met veel enthousiasme werd Sinterklaas binnen gehaald. Daarna werd er nog luider op de trommels gespeeld er werd een heel feestje van gemaakt. Gelukkig was het weer droog, de Sint en zijn Pieten kwamen langzaam aanlopen en namen plaats op de stoel. De Sint zei erg weinig en de 2 Pieten ook. Er was 1 piet die er echt een feestje van maakte en met iedereen ging dansen en gek deed. Zonder die piet was het maar een saai bedoeling. Ik heb genoten van de kinderen en het snoepgoed;). Om 17:15 uur reed ik met Kirsten mee naar huis. Eigenlijk duurde het tot 18:00 uur maar omdat Kirsten jarig was en ik bij haar buren moest oppassen mochten wij vast gaan.

Er daar zit ik nu op de bank heerlijk GTST te kijken van de afgelopen dagen en Renzo ligt heerlijk te slapen;). Nou maar hopen dat ik zelf wakker blijf;). Het was een gezellige dag zo met Sinterklaas. Het is best raar om hem te zien in de warmte en dat het gewoon gevierd wordt in de buitenlucht;).

Nou fijne avond nog!!!
Liefs xxxx

  • 10 December 2010 - 00:49

    DENNIS:

    Wie is Renzo..... Hhmmm...
    ;)Leuk weer te horen dat je veilig uit New york bent gekomen. Jij werkte weer en dikke X vanuit Nederland

    Liefs Dennis

  • 19 December 2010 - 21:43

    Dennis:

    Geen verslagen meer?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

avontuur in Curacao

Recente Reisverslagen:

12 December 2010

Snorkelen, schildpadden, snorkelen, vissen....

10 December 2010

Een regeldag ;)

09 December 2010

Afscheid nemen...!

08 December 2010

koffer ingepakt

07 December 2010

Verrassing!!!
Clair

Actief sinds 23 Aug. 2010
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 48866

Voorgaande reizen:

10 September 2010 - 17 December 2010

avontuur in Curacao

Landen bezocht: