Verrassing!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Clair Praag - WaarBenJij.nu Verrassing!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Clair Praag - WaarBenJij.nu

Verrassing!!!

Door: clairtjuh1987

Blijf op de hoogte en volg Clair

07 December 2010 | Curaçao, Curaçao

Dinsdag 7 december

Vandaag is me iets overkomen en vanmorgen wist ik opeens dat ze
vandaag zouden komen.

Zoals elke doordeweekse dag ging vanmorgen m'n wekker dat ik op moest
staan om aan het werk te gaan. Ik stapte snel onder de vreselijke
koude douche door, deed kleren aan, ging ontbijten, poetste me tanden,
pakte m'n tas, deed de deur op slot en liep naar de voorkant naar de
weg waar Anouk mij zou komen halen. Om 10:00 uur waren we op het werk.
Kirsten kreeg een knuffel en vervolgens liep ik richting de babykamer
naar Kim. Ik vroeg eerst hoe het met Kim ging en daarna deed ik me
verhaal. Ik vertelde aan Kim dat ik het gevoel had dat mijn ouders
vandaag zouden komen. Ik weet niet waar het gevoel vandaan kwam maar
ik had echt in m'n hoofd dat ze vandaag opeens voor me neus zouden
staan.
1. Omdat ik vanmorgen geen mail had gehad. (maar dat kreeg ik wel
vaker niet dus daaraan wist ik het niet helemaal zeker).
2. Omdat ik er niet bij mocht zijn toen mama de banken verkoper ging
vertellen wanneer ze op vakantie ging.
3. Het was gewoon m'n gevoel.
Ik vertelde het aan iedereen die het wilde horen.

De dag schoot voorbij. Het was lekker druk dus tijd om echt te zitten
hadden we niet maar erg vond ik dat niet. Om 14:45 uur was het weer
tijd om de kids op bed te leggen. Dus omstebeurt kregen ze een schone
luier. Op een geven moment kwam Kim bij mij staan terwijl ik een kind
aan het verschonen was. Ik dacht, Kim dit kan ik wel alleen, maar zij
had iets door het raam gezien wat ik niet had gezien. Op een geven
moment werd de deur van de babykamer open gedaan en daar stonden 3
mensen. 1 met camera en 1 met tranen en de ander erg gelukkig. Het
eerste wat ik zei ik wist het;) daarna gaf ik ze alle drie met tranen
in m'n ogen een dikke knuffel. Mama dacht dat ik pauze had vandaar dat
ze half 3 op de stoep stonden maar dat was helaas niet het geval. Dus
we spraken met elkaar af dat ze me vanavond bij het huis kwamen
ophalen en dat we daarna gingen eten bij het Wilheminaplein.

De rest van de middag was ik zo hieper als wat, ik wist gewoon niet
meer hoe ik me moest gedragen. Ik wist het eigenlijk stiekem ook wel
dat ze zouden komen maar ik besefte het nog niet allemaal. Om 17:30
uur had ik ook nog 2 oudergesprekken maar gelukkig ging dat allemaal
goed. Om 18:00 uur reed ik samen met Anouk weer richting huis. Ik was
best wel een beetje zenuwachtig.

Ik kleedde me om en het wachten was op het gezin. Om 18:45 uur hadden
ze het eindelijk gevonden. Ze parkeerde de auto even en kwamen
richting het huis lopen. Iedereen die buiten zat stelde zich voor en
ik ging ze voor naar m'n kamer. Mama schrok een beetje, wat een hok.
Ik liet ze ook de rest van het huis zien. Met zijn allen konden ze
begrijpen dat ik in het begin zoiets had, ik wil naar huis! Na de
rondleiding zijn we naar Punda gereden om te gaan zitten bij
Wilhemiplein.

We hebben heerlijk gegeten met zijn vieren en het was erg gezellig
alleen het besef heb ik nog niet echt. Na het eten zijn we nog even
richting de verlichte pontjesbrug gelopen. Om 20:45 uur brachten ze me
weer richting huis omdat ze erg moe waren.

Ik was optijd voor de film bij Mambo beach:)! Ik stapte snel bij
Amanda in de auto, het was een beetje proppen want we zaten met z'n
zessen in de auto maar het ging prima.

De film alles is liefde draaide, echt vet leuk!!! Nu lig ik in m'n
bedje. Ik kijk terug op de dag en ben nog steeds helemaal wakker. Het
is nu 01:00 uur en moet toch zo maar gaan slapen want de wekker gaat
alweer om 06:45 uur.

Nou Weltrusten!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

avontuur in Curacao

Recente Reisverslagen:

12 December 2010

Snorkelen, schildpadden, snorkelen, vissen....

10 December 2010

Een regeldag ;)

09 December 2010

Afscheid nemen...!

08 December 2010

koffer ingepakt

07 December 2010

Verrassing!!!
Clair

Actief sinds 23 Aug. 2010
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 48854

Voorgaande reizen:

10 September 2010 - 17 December 2010

avontuur in Curacao

Landen bezocht: