Weer thuis :)!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Clair Praag - WaarBenJij.nu Weer thuis :)!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Clair Praag - WaarBenJij.nu

Weer thuis :)!!!

Door: clairtjuh1987

Blijf op de hoogte en volg Clair

02 December 2010 | Curaçao, Curaçao

Donderdag 2 december

Om 07:00 uur ging de wekker. Lisette en ik stapte omstebeurt onder de warme douche en daarna liepen we naar de ontbijtzaal. Het zag er heerlijk uit het was een soort lopend buffet.

Om 08:00 uur werden we gratis weer door het busje opgehaald en richting vliegveld gebracht. We checkte in en liepen door de douane heen. Om 12:15 uur vertrok onze vlucht eindelijk waren we opweg naar Curacao onze thuis.

Om 14:45 uur landde we op Hato. Omdat het een uur tijdsverschil is was het hier al 15:45 uur. We liepen naar de bagage band toe met de hoop dat de koffers ook waren aangekomen. Maar gelukkig die waren met ons meegereisd. Om 16:20 uur stonden we eindelijk buiten met onze koffers te wachten op Angelique want die zou ons komen halen. Om 17:00 uur stonden we eindelijk weer bij het huis.

Ik pakte vrijwel gelijk me koffer uit en de vieze dingen stopte ik gelijk in een wasje. Ik zou eigenlijk met me werk gaan eten voor Sinterklaas maar dat ging helaas niet door er waren teveel zieken. Eigenlijk moest ik vandaag ook gewoon werken maarja dat ging niet dus ik had Debby optijd gemaild en gelukkig begreep ze het.

Het is nog vroeg 22:05 maar ik lig al lekker in bed. Nou zo lekker als het bed van vannacht ligt die niet maar we moeten het er maar mee doen. Wat een reis hebben we gehad maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen:)!!!

Slaap lekker
Xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

avontuur in Curacao

Recente Reisverslagen:

12 December 2010

Snorkelen, schildpadden, snorkelen, vissen....

10 December 2010

Een regeldag ;)

09 December 2010

Afscheid nemen...!

08 December 2010

koffer ingepakt

07 December 2010

Verrassing!!!
Clair

Actief sinds 23 Aug. 2010
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 48866

Voorgaande reizen:

10 September 2010 - 17 December 2010

avontuur in Curacao

Landen bezocht: