Afscheid nemen...! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Clair Praag - WaarBenJij.nu Afscheid nemen...! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Clair Praag - WaarBenJij.nu

Afscheid nemen...!

Door: clairtjuh1987

Blijf op de hoogte en volg Clair

09 December 2010 | Curaçao, Curaçao

Donderdag 9 december

Het was vandaag een verdrietige dag... Vanmorgen eerst afscheid genomen van de kids en vanavond afscheid genomen van het huis.

Vanmorgen was het best gek om op me werk te komen vooral omdat ik wist dat het de laatste keer was. Ik heb heerlijk gewerkt samen met Deena want die was er weer!!! Ik vind het erg fijn om haar weer te zien na zo'n lange tijd. Onder bepaalde omstandigheden ging het gelukkig wel weer beter met haar. In korte tijd is ze veel verloren, haar huis en haar kindje. Het was allemaal erg zwaar voor der maar ze zag er veel beter uit dan een paar weken geleden.

Om 10:00 uur kreeg ik afscheidsmuts op me hoofd en moest ik het midden van de kring gaan zitten tussen de kinderen. Ze zongen allemaal heel lief een afscheidslied en vooral de leidsters zongen uit volle borst mee ;). Nadat ze uitgezongen waren kreeg ik van de meeste kinderen een lieve knuffel. Daarna kreeg ik van elke groep een mooi afscheidscadeau wat ze zelf hadden gemaakt. Van de peuters kreeg ik een kerstboom die gemaakt was van alle handjes, van de dreumesen kreeg ik een boekje met allemaal lippenstift lippen en van de baby's kreeg ik een klein t-shirtje met de handjes van Renzo erop. Ik was er helemaal ontroerd van maar wilde geen tranen laten zien. Ik was en ben zo dankbaar voor alles! Wat ga ik me collega's daar missen! Ik heb echt een hele leuke tijd gehad!! Dankjewel tantes voor alles!!!

Om 13:00 uur kwamen m'n ouders me halen en nam ik afscheid van de kinderen. Ik hoefde nog geen afscheid te nemen van de tantens want aanstaande maandag gaan we nog met z'n alle wat eten.

Dag dag lieve kindjes!!!

Eigenlijk was het beetje een dubbele dag. Ik moest afscheid nemen van de kids en aan de andere kant was ik blij omdat ik eindelijk leuke dingen kon gaan doen met m'n ouders en m'n broertje.

Dus nadat ik afscheid genomen had ben ik bij me ouders in de auto gestapt met m'n zwemspullen en zijn we richting strand gereden. Want hoewel het 2 maanden bijna alleen maar geregend heeft, schijnt vanaf dinsdag al het zonnetje. Dus ik kan eindelijk een kleurtje opdoen!! We kwamen uit bij Zanzibar en hebben daar heerlijk 1,5 uur gelegen. Daarna waren we het wel weer zat en reden we richting het huis om m'n koffers, dozen en tassen op te gaan halen maar voordat we dat gingen doen reden we eerst nog langs Scoba Lodge.

Scoba Lodge was het hotel waar papa en mama 2 jaar geleden hebben gelogeerd toen wij ze dat cadeau hadden gegeven voor hun 25 jarige huwelijk. Ze hadden mij al een aantal keer gevraagd of ik er al geweest was en of dat ik het al gevonden had. Toen we eenmaal voor het hotel stonden bleek het vlak bij m'n huis te zijn en naast het zwembad Moon waar ik al een aantal keer gezwommen had. Echt heel raar en het was me nog nooit opgevallen ;).

Het hotel zag er precies zo uit als op de foto's in de reisgids het was erg grappig om te zien en het was inderdaad erg klein dus ik kon me gelijk voorstellen dat papa en mama zich helemaal thuis hadden gevoeld.

Nadat we daar even lekker wat gedronken hadden zijn we m'n koffer gaan halen. Ik maakte er geen drama afscheid van want ik had beloofd de woensdag voordat ik naar huis zou gaan nog even langs te komen. Ik zei me kleine, lege kamer gedag, de wc's, de douche en de keuken dat zijn echt de dingen die ik niet zou gaan missen!! Ik zei de meiden gedag en pakte m'n spullen bij elkaar en zetten ze in de auto. Het paste allemaal maar net.

We redden daarna gelijk door naar het vakantiehuis van m'n ouders. Wow wat een groot verschil was dat! Wat een mooi huis. Lekkere grote huiskamer met banken, een heerlijke keuken waar je goed in kunt koken en waar geen mieren, kakkerlakken of raten lopen. Een heerlijke porsch waar je uitkijkt op de zee. Een bovenverdieping met 2 badkamers en 2 slaapkamers met airco wat heerlijk!!! Een hele omslag en ook nog eens warm water :D. Echt vakantie!!!!

Vanavond hebben we lekker gegeten bij Hook's hut ik heb ze meegenomen en uiteraard op mijn kosten ;). Nou zitten we nog even op de bank uit te buiken, we hebben heerlijk gegeten en ik ben erg benieuwd hoe m'n bedje ligt;).

Vanaf vandaag krijgen jullie weer elke dag een verslagje want ik heb nu heerlijk vakantie dus tijd voor leuke dingen!!!!

Liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

avontuur in Curacao

Recente Reisverslagen:

12 December 2010

Snorkelen, schildpadden, snorkelen, vissen....

10 December 2010

Een regeldag ;)

09 December 2010

Afscheid nemen...!

08 December 2010

koffer ingepakt

07 December 2010

Verrassing!!!
Clair

Actief sinds 23 Aug. 2010
Verslag gelezen: 317
Totaal aantal bezoekers 48856

Voorgaande reizen:

10 September 2010 - 17 December 2010

avontuur in Curacao

Landen bezocht: