Een regeldag ;) - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Clair Praag - WaarBenJij.nu Een regeldag ;) - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Clair Praag - WaarBenJij.nu

Een regeldag ;)

Door: clairtjuh1987

Blijf op de hoogte en volg Clair

10 December 2010 | Curaçao, Curaçao

vrijdag 10 december

Vandaag hebben we niet heel veel gedaan. We hebben vooral dingen geregeld voor de aankomende dagen.

De heren gaan zaterdag duiken met Daniel van Scoba Lodge

Zondag gaan we met de Bounty's naar klein Curacao.

Maandag gaan Danny en ik met dolfijnen zwemmen.

Dus allemaal leuke dingen om naar uit te kijken :D!!!

Vanavond heb ik pannenkoeken voor ze gebakken. Het was weer een hele stapel maar dit keer waren er maar 4 personen waar ik voor moest bakken. Dus het was een makkie;). En ook dit keer waren ze weer erg lekker!!

Nu lig ik lekker in me bed. Het bed ligt trouwens heerlijk alleen harder dan me vorige bed dus had vanmorgen een beetje last van m'n rug maar slapen kan ik er wel in ;).

Nou morgen weer een nieuwe dag ;). Papa en Danny gaan duiken en ga met mama heerlijk snorkelen ;). Hoe het was horen jullie morgen avond ;).