Onze laatste dag :( - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Clair Praag - WaarBenJij.nu Onze laatste dag :( - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Clair Praag - WaarBenJij.nu

Onze laatste dag :(

Door: clairtjuh1987

Blijf op de hoogte en volg Clair

30 November 2010 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Vandaag regent het. We hebben de rest van de week mooi weer gehad en vandaag ons laatste dag regent het. Maar ja maakt niet uit we hebben ons vermaakt, luister maar;).

We hebben allereerst lekker uitgeslapen;). We hadden een hele planning gemaakt voor vandaag maar we hadden besloten rustig aan te doen. We hebben heerlijk gedoucht onder de warme douche en zijn daarna gaan ontbijten met een heerlijke koffiekoek. Dit keer was die 2x zo groot als van het cafeetje naast ons hotel en nog goedkoper ook;). Daarna zijn we weer naar Empire State Building gegaan om de mooie taxi broek van Lies te kopen. Ze had hem gisteren al gezien maar ze was nog aan het twijfelen maar toch wil ze hem hebben. Gisteren bijna alle souvenirs winkels in de buurt afgezocht naar die broek maar we konden hem nergens vinden, dus nu maar weer terug naar de souvenirs winkel van de Empire State Building;).

Daarna wilde we eigenlijk allemaal dingen gaan doen maar we hadden besloten om de laatste souvenirs te kopen en onze koffer in te gaan pakken.

Mijn koffer zat vooral vol met Uggs en de koffer van Lies zat vooral vol met cadeautjes en souvenirs voor thuis;). Nadat we de koffers bijna hadden ingepakt op zeep, tandenborstel en make-up na. Zijn we nog even wat winkels in en uit geweest.

Het was inmiddels 16:00 uur en we wilde heel graag nog een mooie skyline foto van Manhattan maken. En wij hadden onder vonden dat dat waarschijnlijk wel kon op het eiland Roosveldt Islands. Dus we zijn met de blauwe metro lijn, de enige metro die daar komt, daar naar toe gegaan. 20 minuten later waren we daar ik keek me ogen uit want een mooi metro station en het station bestond alleen maar uit roltrappen. Eenmaal boven had ik het eiland veel kleiner verwacht maar zelfs hier stonden grote gebouwen op en er stond een groente kraampje waar we heerlijk 2 zakken druiven kochten.

Het was erg jammer dat het regende daardoor zijn de foto's een beetje mislukt:(.

Rond half 6 gingen we weer naar het hotel. Ik kocht even een flesje cola, legde me spullen boven en we waren klaar om richting de musical te lopen.

De musical duurde van 19:15 uur t/m 21:45 uur. Ik heb net zo als in Nederland me ogen uit gekeken. Bij sommige liedjes kreeg ik zelfs kippenvel. The Lion King is gewoon zo'n mooie gespeelde en goed in elkaar gezette musical.

Toen we rond 22:00 uur weer buiten stonden hebben we de metro gepakt en zijn we naar Rocketfeller gegaan. Vandaag werd namelijk de grote kerstboom aangestoken. Die kerstboom zie je vaak terug op films. De kerstboom was al om 18:00 uur aangestoken maar daar hoefde wij niet bij te zijn. Want het zou wel net zo druk zijn als de Thanksgiving parade. Dus we hadden besloten om er nog even heen te gaan na de musical.

Wow wat was de kerstboom mooi!! Ik kreeg gelijk een kerstsfeer. Rondom Rocketfeller was het helemaal versiert. Het was echt prachtig om te zien!! Nadat we mooie foto's hadden gemaakt zijn we weer richting hotel gegaan.

Het is nu 00:10 uur en ik ga heerlijk slapen de wekker gaat alweer om 04:45 uur:( want dan is de week alweer om.

Bye bye!!