Morgen naar New York!!!!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Clair Praag - WaarBenJij.nu Morgen naar New York!!!!!! - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Clair Praag - WaarBenJij.nu

Morgen naar New York!!!!!!

Door: clairtjuh1987

Blijf op de hoogte en volg Clair

23 November 2010 | Curaçao, Curaçao

Zenuwachtig......

Morgen is het dan eindelijk zover ik ga er heerlijk een weekje tussen uit samen met Lisette. Ik heb er erg veel zin in maar tegelijker ben ik op dit moment erg zenuwachtig.....

Ik vind het allemaal wel erg spannend in die grote stad. Maar ik beloof aan jullie allemaal dat ik erg veel foto's ga maken en ik probeer elke dag in een boekje een verhaaltje bij te houden zodat ik jullie als ik terug ben helemaal kan bijpraten;). Ik moet trouwens me koffer nog inpakken, maarja zoveel warme dingen heb ik niet mee dus ik ben gauw klaar;). Het gaat van het weekend gewoon sneeuwen in New York...bbbrrrrr.... Dus als Lisette en ik morgen aankomen wordt het gelijk een jas shoppen en een paar Uggs, hahaha. Ja we moeten ons goed voorbereiden op de kou.

Dan krijgen ik toch een beetje een witte kerst;). De kerstboom staan namelijk al en met de sneeuw erbij is het plaatje compleet;).

Ik vlieg om 8:35 uur bij Hato weg en om 10:40 uur landen we op Miami en daar hebben we even een pauze van 2 uur en 10 minuten. Om 12:50 uur is het dan eindelijk tijd om naar New York te vliegen. Om precies te zijn landen we om 15:40 uur op het vliegveld La Gaurdia. Daar pakken we de metro naar ons hotel Carter. We zitten midden in het centrum, 150m van Times Square. Het hotel is vrij simpel maar we zitten erg centraal en daar gaat het om;).

Nou tot over een weekje allemaal!!!
Liefs vanuit het nu nog warme Curacao

  • 24 November 2010 - 06:57

    Saskia:

    Lieve Clair,

    Heel veel plezier in New York en goede reis voor jullie!
    Dikke kus, Rich,Sas&Björn

  • 24 November 2010 - 08:57

    Denise:

    Heey zussie,
    Heel heel heeel erg veel plezier daar in New York!
    Niet te veel shoppen hè? Geniet er van en ik ben erg benieuwd naar alle mooie foto's die je gaat maken.. Is er nog plek in je koffer dat ik mee kan? Haha
    Heb een veilige reis!
    Xxx Denise

  • 24 November 2010 - 09:04

    Annemarie:

    Jaja je site weer teruggevonden en de verhalen weer bijgelezen :D

    Heel veel plezier in New York!!!

    xxx Annemarie

  • 28 November 2010 - 03:43

    Dennis:

    Wees voorzichtig!
    En VEEL foto's :)

    X je Neef

  • 02 December 2010 - 18:27

    Miriam:

    lieve clair
    ik hoop da je het naar je zin heb gehad in NY?lekker geshopt zeker. vandaag sinterklaasfeest gehad op belle,heb je sinterklaas al gezien zien ze er daar het zelfde uit.geniet nog even en tot gauw xxxxx
    miriam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

avontuur in Curacao

Recente Reisverslagen:

12 December 2010

Snorkelen, schildpadden, snorkelen, vissen....

10 December 2010

Een regeldag ;)

09 December 2010

Afscheid nemen...!

08 December 2010

koffer ingepakt

07 December 2010

Verrassing!!!
Clair

Actief sinds 23 Aug. 2010
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 48869

Voorgaande reizen:

10 September 2010 - 17 December 2010

avontuur in Curacao

Landen bezocht: