Regen, regen en nog eens regen.... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Clair Praag - WaarBenJij.nu Regen, regen en nog eens regen.... - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Clair Praag - WaarBenJij.nu

Regen, regen en nog eens regen....

Door: clairtjuh1987

Blijf op de hoogte en volg Clair

14 November 2010 | Curaçao, Curaçao

Het weer is een beetje te vergelijken met dat in Nederland geloof ik alleen hier is het een stuk warmer. Wat een regen hebben we weer achter de rug. En dan schijnt een keer de zon en dan moet je gewoon werken. Haha, wij Nederlanders hebben ook altijd wat te zeuren ;).

Zaterdag 13 november:
De dag begon met regen en eindige met regen. Wat een vreselijke saaie dag heb ik gisteren achter de rug. Ik werd wakker om 10:00 uur en keek naar buiten en regende echt heel hard. Ik heb daarom alles lekker op me gemakje gedaan. Even nog op msn gezetten met m'n moeder en daarna ben ik lekker gaan douche. Rond 14:00 uur was het eindelijk bijna droog en ben ik met Daphne en Rianne richting Punda gelopen want er was Heineken Rakata aan de gang. Heineken Rakata is tournament waarbij een wedstrijd gaande is tussen zeilboten van allerlei landen. En omdat we toch iets wilde doen zijn we daar maar even gaan kijken. Maar gelukkig hadden we onze paraplu's bij ons want het hield onderweg op met zachtjes regenen. Toen we in Punda aankwamen was er niet veel te doen het was allemaal een beetje in het water gevallen. Daphne en Rianne hadden besloten om maar naar de bios te gaan. Ik had niet erg veel zin om mee te gaan dus ben maar weer terug gelopen met de plu van Rianne boven m'n hoofd. Ik ben lekker even dingen op de pc gaan zoeken en toen was het alweer 18:00 uur. Ik had met Lisette afgesproken zodra ze thuis kwam van der zwemwedstrijd dat we naar de snackbar zouden gaan. Maar dat zou pas rond 21:30 uur zijn. Dus had ik nog alle tijd van de wereld. Om 18:45 uur heb ik samen met Rianne via de laptop shopaholic zitten kijken. Het blijft een leuke film. Het is maar goed dat we hier niet zulke leuke kledingwinkeltjes hebben want ook dat zou niet goed zijn voor onze portemonnee. Maar des te gevaarlijker is New York straks ;). Trouwens alles is nu geregeld voor New York. We hebben een hotel midden in de stad en de vliegtickets zijn ook al uitgeprint en klaar voor gebruik. Ik heb er zin in!!! Rond 22:15 uur was Lisette eindelijk thuis en zijn we gelijk met zijn drieën (Rianne, Lisette en ik) doorgereden naar de snackbar. Maar helaas die was al dicht :(. Dan maar naar de Mac.. Kitty was druk aan het werk bij Kontiki en die lustte ook wel iets van de Mac. Dus hebben we gelijk iets voor haar gekocht en zijn we het bij haar gaan op eten. Veel gezelliger zo met z'n alle. Kitty was om 23:00 uur ook helemaal klaar met werken dus is ze gelijk met ons mee naar het huis gereden. Het was een saaie dag maar toch ook wel lekker even zo'n rustig dagje tussen door!! Om 0:00 uur lag ik alweer gestrekt in me bed.

Zondag 14 november:
Om 10:30 uur deed ik me raam open en zag dat het weer aan het regen was. Niet weer zo'n dag dacht ik bij mezelf. Maar gelukkig de regen hield al snel op. Niet dat we het zonnetje vandaag hebben gezien maar het was in ieder geval droog met een klein windje erbij. Vanmorgen heb ik eerst samen met Lisette boodschappen voor het huis gedaan, zoals wc-papier, afwasmiddel, allesreiniger, enz. Heerlijk om lekker door de winkel te lopen en boodschappen te doen op de kosten van een ander. Natuurlijk heb zelf ook bijgelegd in de pot maar daar ging het even niet om ;). Nadat we uit de winkel kwamen was het nog steeds droog!! We hebben de boodschappen thuis gebracht en Rianne opgepikt en zijn toen weer naar Punda gereden om nog even bij de Heineken Rakata te kijken. Nog steeds was er niet heel veel aan. Wel hebben we het met zijn drieën erg leuk gehad. We hebben veel leuke en mooie foto's gemaakt en hebben even op het terras van Wilhemina wat gedronken. Heerlijk zo'n dag. Niet te warm en niet koud een lekkere temperatuur om lekker te lopen zonder dat je zo zweet. Om 18:00 uur waren we weer bij het huis. Omdat het gisteren zo'n teleurstelling was dat de snackbar dicht was hadden Lisette en ik besloten om het vandaag nog een kans te geven. Samen met Angelique en der nieuwe auto zijn we richting de Snackbar gereden, joepie dit keer was die wel open!! Ik heb een heerlijk patatje met ketchup op en een berenklauw met pindasaus, mmmm... En nu ben ik druk het weekend verhaal aan het typen zodat ik jullie goed op de hoogte hou van alles;).

Volgende week komt Sinterklaas hier aan en zeker dat ik daarbij ben!!!!

Nou fijne werkweek weer allemaal!!

Liefs xxx

  • 15 November 2010 - 06:29

    Annemarie:

    Hihi hier is Sinterklaas er al ;) Afgelopen zaterdag aanbeland...

    Jij ook weer een fijne werkweek meis xxxxxxxx

  • 19 November 2010 - 20:42

    Bianca:

    Clair , meissie wat ben ik trots op je geweldig zoals jij je staande weet te houden, daar zo zonder mams en paps.
    Je wordt al echt een grote meid.......

    Hoe is het nu met Deena , is ze nog zwanger ?
    Misschien is het een leuk/goed idee dat als jij weer terug bent in Nederland een soort inzameling voor haar en haar kindje te houden?
    Nou geniet nog lekker , enne neem je een zandkorreltje voor me mee ? Ha ha.

    Bianca

  • 22 November 2010 - 17:43

    Dennis:

    Nichtje!,

    Leuk weer te lezen. Blij dat het goed met je gaat. Het is hier steeds kouder aan het worden....bah. Zou zo met je ruilen ;)

    Veel liefs, je neef!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Curaçao

avontuur in Curacao

Recente Reisverslagen:

12 December 2010

Snorkelen, schildpadden, snorkelen, vissen....

10 December 2010

Een regeldag ;)

09 December 2010

Afscheid nemen...!

08 December 2010

koffer ingepakt

07 December 2010

Verrassing!!!
Clair

Actief sinds 23 Aug. 2010
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 48868

Voorgaande reizen:

10 September 2010 - 17 December 2010

avontuur in Curacao

Landen bezocht: