Auw... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Clair Praag - WaarBenJij.nu Auw... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Clair Praag - WaarBenJij.nu

Auw...

Door: clairtjuh1987

Blijf op de hoogte en volg Clair

18 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

Hier ben ik eindelijk weer. Sorry maar heb gewoon echt geen tijd meer om elke dag een verhaaltje erop te zetten ;). In het weekend beleef ik ook het meeste dus die zet ik er sowieso elke week braaf weer op. Hoe gaat het daar in het Nederland? Hier schijnt nu bijna elke week heerlijk het zonnetje en dat is ook te voelen ook. Overdag zweet ik me kapot. Vandaag heb ik weer braaf gewerkt. Ik moet deze week 40 uur werken want ik ga werken voor een paar dagen extra vrij. Ga namelijk eind november met Lisette naar New York voor 5 dagen!!!! Echt vet gaaf!!! Heb er mega veel zin in!!! Nou ik zal jullie nu even bijpraten over het weekend ;).


Zaterdag 16 oktober:
Zaterdag heb ik niet heel veel gedaan. Heb eerst heerlijk uitgeslapen en ben daarna met Lisette boodschappen gaan doen bij het Centrum (naam van een supermarkt). Daar heb we heerlijk op ons gemak doorheen gelopen. Daarna heeft Lisette me weer thuis afgezet en is zij doorgereden naar der zwemwedstrijd. Ik heb heerlijk in me kamertje lopen rommelen. Er was helemaal niemand thuis en heb heerlijk me eigen ding kunnen doen. 's Avonds ben ik met Amanda, Rianne en Lisette heerlijk uit eten geweest bij Hook's hut. Daar wil ik ook gaan eten met me ouders als ze hier zijn maar we moesten natuurlijk even voorproeven. Dit keer waren we echt uit eten. We zaten aan een ronde tafel op het strand aan zee. Heerlijk die zee geluiden op de achtergrond. De bediening was erg vriendelijk en het zag er heel erg gezellig uit. Echt een aanrader!! Het eten was nog lekker ook ;). Rond 12 uur waren we thuis en hebben we nog gezellig even buiten een spelletje gedaan. Om 02:30 uur vond ik echt tijd voor me bed. Dus ben ik tanden gaan poetsen en ben ik lekker me bed ingekropen.


Zondag 17 oktober:
Gisteren zijn we met 16 man richting het strand Santacruz gereden. Met 2 bbq's, allemaal soorten vlees, salades, sausjes, stokbrood, plastic borden en bestek en een extra tafel. Amanda is namelijk vandaag jarig en die wilde graag haar verjaardag vieren op het strand. Dus ze had bedacht om gezellig met wat mensen op het strand te bbqen. Jammer genoeg gingen er een groot deel van het blauwe huis naar klein Curacao dus bleef er maar een klein groepje over. Rond 11:30 uur hebben we met een paar mensen fruitsalade en de sla vast klaar gemaakt. Ook moest er vlees gemarineerd worden dus dat konden we ook mooi even doen. Als je dat namelijk pas doet op het strand allemaal komt er misschien allemaal zand in. Rond 12:30 uur reden met zijn alle richting strand. Het was een gezellige boel onderweg. Na ongeveer een half uur gereden te hebben waren we er dan eindelijk. Sanne, Daphne, Falco, Angelique en Kirsten waren om 11:00 uur al vertrokken dus die hadden mooi plek voor ons gereserveerd. Omdat het strand vlakbij de blauwe kamer zit hadden Lisette, Falco, Kirsten, Daphne en ik bedacht dat we voordat we gingen eten misschien wel even konden kanoenen naar de blauwe kamer. Dus wij liepen met zijn vijven richting de strandtent. De eigenaar was nergens te bekennen. Er lagen wel kano's en 2 peddels. Kirsten was al afgehaakt want die had geen zin meer om te wachten. Dus wij dachten we kunnen ook wel met zijn vieren op 1 kano. Dus wij 1 kano richting zee gesjouwd. Netjes onze plekken verdeeld en daar gingen we. Toen we net een paar meter van het strand waren verwijderd kwam die eigenaar terug gevaren in zijn motorboot, Hij begon gelijk tegen ons te schreeuwen en hij was erg boos. Er moesten onmiddellijk 2 mensen de kano verlaten. Omdat Lisette en ik geen roeispanen vast hadden waren wij de lul. Lisette sprong goed van de kano af maar ik niet. Ik belande midden in een zee-egel. En ik kan je vertellen een pretje is dat niet. Ik dacht echt wat voel ik, het prikt en het doet pijn. Tot dat die man zei oja er liggen daar zee-egels. Ik kon die man op dat moment wel wat doen. Me hele knie zat onder de blauwe stipjes. Hij zei gelijk dat ik er overheen moest gaan plassen want dat zou de pijn weg nemen. Maar helaas op dat moment moest ik niet naar de wc. Dus gaf hij me maar een doekje met azijn. Dat voelde op dat moment wel erg fijn. Me knie werd helemaal dik en stijf, het was echt geen pretje. Maar het mocht de pret niet bederven! De blauwe kamer ging dus helaas niet meer door. Wel kun je doormiddel van een kleine wandeling uit komen op een zwart strand. Daar zijn we toen met een paar maar even heen gelopen. Het zag er echt vet raar uit want inderdaad alles is zwart. Rond 16:00 uur werden de bbq's aangestoken en konden we gaan eten. Achter elke bbq stond een man en de vrouwen zaten onder tussen heerlijk te genieten van alles. Zo hadden we de rollen eerlijk verdeeld ;). We hebben gewacht tot de zon onder gegaan was en zijn daarna weer richting het huis gereden. Het was een hele gezellig dag ondanks de zee-egel.


Maandag 18 oktober
Vandaag was het weer gewoon een maandag. Eigenlijk gaat zo'n weekend veelte snel voorbij als je het gezellig hebt. Vannacht heb ik alleen erg slecht geslapen. Elke keer als ik op me knie draaien werd ik wakker van de pijn. Erg vervelend. Maar gelukkig ziet het er wel een heel stuk rustiger uit dan gisteren. Ik heb even rond gevraagd vandaag maar naar de dokter gaan heeft geen zin. Die geeft er toch niks voor en die stekels moeten er vanzelf uit gaan. Vanmorgen heb ik eerst heerlijk me baantjes gezwommen en daarna heb ik gezellig de hele dag met Deena gewerkt. De dag vloog voorbij. Dus ben ik lekker me wasjes aan het doen en ga zo heerlijk slapen. Morgen weer een drukke dag. Deena is namelijk de hele week vrij dus de middagen sta ik helemaal alleen. Duimen jullie voor me?

Fijne werkweek allemaal!!!

Liefs xx

  • 19 Oktober 2010 - 12:00

    Sonja:

    naar new york verveelt curacau nu al??

    xx

  • 19 Oktober 2010 - 13:25

    Elise:

    Heey Clair!

    Ik las net je mailtje en dacht ga eens even een kijkje nemen op je site:)
    Wat een leuke verhalen zeg! Geniet er maar van! En vooral van het lekkere weer want hier is het koud en het regent...:(
    Heel veel succes nog daar met werken en we zien je snel weer!!

    liefs, Elise

  • 19 Oktober 2010 - 18:20

    Dennis:

    Ik duim voor je nichtje ;)X

  • 22 Oktober 2010 - 14:59

    Daniëlle:

    Oh oh dat heb jij weer! Val je in NL niet van je fiets ;) Beland je daar op een zee-egel! Haha het zal vast heel pijnlijk geweest zijn maar je verteld het dan wel weer erg grappig! Sorry! Zie het gewoon voor me :$

    Maar wat is de blauwe kamer?

    xx

  • 22 Oktober 2010 - 15:01

    Daniëlle:

    Ohja! En New York gaat dus def. door! Wat gaaaf! Maar hoezo ga je tijdens je trip in Curacao? Lijkt mij een beetje zonde of niet?

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

avontuur in Curacao

Recente Reisverslagen:

12 December 2010

Snorkelen, schildpadden, snorkelen, vissen....

10 December 2010

Een regeldag ;)

09 December 2010

Afscheid nemen...!

08 December 2010

koffer ingepakt

07 December 2010

Verrassing!!!
Clair

Actief sinds 23 Aug. 2010
Verslag gelezen: 125
Totaal aantal bezoekers 48862

Voorgaande reizen:

10 September 2010 - 17 December 2010

avontuur in Curacao

Landen bezocht: