Snorkelen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Clair Praag - WaarBenJij.nu Snorkelen - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Clair Praag - WaarBenJij.nu

Snorkelen

Door: clairtjuh1987

Blijf op de hoogte en volg Clair

14 Oktober 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve Mensen,

Vandaag heb ik voor het eerst van me leven gesnorkeld en ik vond het echt vet gaaf!!

Vandaag was ik lekker een dagje vrij en ben ik samen met Lisette en Amanda naar Zanibar gereden. Echt een mooi stukje strand met blauwe zee. Echt geweldig ik kreeg gelijk een vakantie gevoel ;). We hadden heerlijk onze handdoeken op een bedje neergelegd en genoten van de zon en het water.

Ik had nog nooit gesnorkeld en ik vond dat dat wel eens tijd werd;). Dus ik keek Lisette lief aan of ze me wilde helpen. Nou, ik moet jullie zeggen ze is een goede lerares ;).

Stap 1: met je snorkelset de zee in
Stap 2: De bril aan de binnenkant goed schoonpoetsen met een beetje spuug
Stap 3: Bril voor doen dan de bandjes over je hoofd en daar zwem je dan met een lelijke bril op je kop ;).
Stap 4: Pijpje in je mond even een paar keer goed in en uit ademen door je mond dat je het onder de knie hebt.
Stap 5: Zwemmen/druiven maar.
Stap 6: Als je water in je pijpje hebt goed blazen dan blaas je het er weer uit;)

Ik vond het erg gaaf en ben er helemaal verslaafd aan geraakt;). M'n onderwater camera ging natuurlijk mee maar jammer genoeg was het water erg troebel dus echt mooie foto's zijn het niet geworden.

Maar van me vrije dag heb ik vandaag zeker wel genoten;). We hebben op het strand gelegen van 12:00 uur tot 16:00 uur en toen werd het weer tijd om naar huis te gaan, jammer genoeg. Lisette moest namelijk om 17:00 uur zwemtraining geven.

Amanda en ik zijn nog even naar Punda gelopen naar de drijvende markt voor sinaasappelen. Maar nergens konden we sinaasappelen vinden :s. Zelfs niet in de supermarkt :s. Dus waarschijnlijk geen goede oogst gehad;). Om 17:30 uur waren we weer terug bij het huis en hebben we heerlijk sla gegeten met patatjes en kipnuggets.

Nu zit ik gezellig bij Lisette op der bedje me verhaal aan jullie te typen en onder tussen zingt ze gezellig een liedje :D. Haha best gaaf hoor zo'n prive zangeres (en helemaal als het nog mooi klonk ;)).

Nou allemaal fijne vrijdag!! Nog 1 dagje en dan weekend!!!!!!!!!

Veel liefs xxx

  • 15 Oktober 2010 - 07:19

    Chantal :

    Go nichtje Go nichtje! Stoer hoor dat je ging snorkelen =D

  • 15 Oktober 2010 - 09:01

    Astrid :

    lieve clair ,voor ons is het bijna zover hopelijk kunnen we ook snorkelen daar waar we naartoe gaan ....stilletjes hoop ik dat het Curacau gaat worden dan kom ik je zeker opzoeken !

    Dikke kus

  • 15 Oktober 2010 - 12:32

    Josje:

    als ik dit lees...begint het bij mij ook weer te kriebelen (dat vakantie gevoel)...geniet er maar lekker van:D..

    xx

  • 15 Oktober 2010 - 16:28

    Danielle:

    Heey wat stoer dat je hebt gesnorkeld! mij niet gezien hoor ;-) fijn dat je hebt genoten van je vrije dag! Ik zou een moord doen om even te mogen relaxen op het strand! een drijvende markt? op het water ofzo? wat grappig! fijn weekend! xxx

  • 17 Oktober 2010 - 19:28

    Laila:

    Mooie verhalen zeg!
    Woow snorkelen zo leuk! Geniet er allemaal van!

    xxxx

  • 21 Oktober 2010 - 05:20

    Lisette De Wit:

    Ik ben een vet goede zangers, hehe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

avontuur in Curacao

Recente Reisverslagen:

12 December 2010

Snorkelen, schildpadden, snorkelen, vissen....

10 December 2010

Een regeldag ;)

09 December 2010

Afscheid nemen...!

08 December 2010

koffer ingepakt

07 December 2010

Verrassing!!!
Clair

Actief sinds 23 Aug. 2010
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 48853

Voorgaande reizen:

10 September 2010 - 17 December 2010

avontuur in Curacao

Landen bezocht: